פתרונות ייחודיים לעיצוב הבית עשויים מבטון

אם אתה מחפש קבלן בטון שיעזור בבניית בית החלומות שלך, הגעת למקום הנכון. אמנות בבטון היא חברה צומחת שמורכבת מאנשי מקצוע מגוונים ומוכשרים. בין אם אתה מחפש בסיס קונקרטי או תוספת ביתית מותאמת אישית, אמנות בבטון יכולה לעזור. מקירות בטון מוזגים לגרמי בטון מעוקלים, אנחנו יכולים לעזור לך עם כל צורכי העיצוב הביתיים שלך.

רצפת בטון היא אחד החומרים הנפוצים ביותר בארכיטקטורה כיום. לחומר עמיד זה יש אינספור שימושים יצירתיים. יפן משתמשת זה זמן רב בבטון בבנייתה, בשל מחסור בחומרים אחרים ואסונות טבע. בית R-Torso-C, שתוכנן על ידי Atelier TEKUTO, הוא דוגמה עיקרית לשימושים יצירתיים עבור בטון בבית. המגורים F by Gosize הם דוגמה נוספת לקומת בטון שהיא גם ייחודית וגם יעילה.

למרות טבעו הגולמי, בטון הוא גם חומר רב תכליתי וסגנוני. מכבישי הגישה למרפסות ועד למדרכות, הבטון הפך לחומר פופולרי לבתים. כתוצאה מכך, אדריכלים רבים מתחילים לשלב בטון בפרויקטים שלהם. בין אם זה רצפת בטון, קיר בטון או תקרת בטון, זה בטוח לעשות את הבית שלך יותר יפה ופונקציונלי. עם כל כך הרבה אפשרויות, אתה יכול למצוא את הפתרון המושלם לבית שלך.

קבוצת אליאנץ לאמני בטון נוסדה בשווייץ על ידי ביל מקדונו בשנת 1937. היא כללה את ליאו ליופי וריצ 'רד פול לוהס. זו הייתה קבוצה שיצרה יצירות עם כל שילוב אפשרי של אלמנטים קומפוזיטיביים. האמנים של קבוצה זו דמיינו תיאוריות מדעיות בעבודתם. בציורים אלה לא היו ייצוגים פיגורטיביים, אך הרעיון הבסיסי של הפשטה הפך אותם למדיום פופולרי ביותר לאמנות ועיצוב.

בעוד קיר בטון יכול להיות קיר מבטא גדול בבית, להיות בטוח להשתמש בו דליל. קיר בטון יכול להיראות מכריע אם משתמשים בו ביותר מחדר אחד, כך להשתמש בו בדלילות. עם זאת, אם אתה בוחר להשתמש בטון כקיר מבטא, אתה תהיה שמח לדעת שאתה יכול בקלות לשמור על הקירות עם כתמים, ליטוש, וגימור.

ניתן לאתר את שורשי אמנות הבטון עד למהפכה הרוסית ב-1917. תנועה זו, שכונתה קונסטרוקטיביזם, קיבלה השראה מהמהפכה הרוסית של 1917. אמנים רוסים כבר ערכו ניסויים במטוסי צילום והגדירו מחדש צורה פיסולית. הם הושפעו גם מהקוביזם והנאו-פרימיטיביזם. עם זאת, בניגוד למונדריאן, אמנים קונקרטיים החלו לפתח רעיונות חדשניים יותר הכרוכים בצבע.

אמנות קונקרטית הייתה דרך עבור ברנדט להביע את חזונו האמנותי באופן פונקציונלי. הוא היה ממציא במדיה זו וייצר יצירות סדרתיות רבות במהלך חייו. הסדרה הראשונה שלו, Five Variations on a Single Theme, שיקפה את התעניינותו הנלהבת בצירופי צבעים. ביל ברנדט למד בבאוהאוס בסוף שנות ה-20 של המאה ה-20 ומאוחר יותר שאב השראה מהאמנות המודרנית, כולל יוזף אלברס.

בעוד שבטון הוא חומר שניתן להשתמש בו ליצירת פריטים ייחודיים ופונקציונליים, האמנות באמני הבטון פתרה בעיות עיצוב על ידי צמצום מספר החלקים הנחוצים ליצירת אובייקט. לדוגמה, ביל עיצב את שרפרף היולם כרהיט בעל תכלית כפולה לפרוות הגסטלטונג שלו בשנת 1954. פיסת הרהיטים הפיסולית הזו היא יצירת מופת מודרניסטית מאמצע המאה, שחלקיה המינימליים הופכים אותה לרב-תכליתית.

הבניות הלא סימטריות של מונדריאן מייצגות את מהות החיים עצמם, מנשלים חומר נושא ספציפי. לפילוסופיה זו הייתה השפעה עמוקה על עולם העיצוב, והיא ממשיכה להשפיע על מוצרים מסחריים. למעשה, תנועת אמנות זו היא אחת המשפיעות ביותר בהיסטוריה של האמנות, ולרוב נזקפת לזכותה השפעה על התפתחות העיצוב המודרני. זה אחד התחומים הבודדים שממשיכים לעורר השראה בעיצוב יצירתי היום.

פרטים נוספים: https://d-a-r-y-a.store