מוצרי אלוורה טבעיים

מוצרי אלוורה

ישנם מוצרים רבים אלוורה. עם זאת, איזה מהם הוא הטוב ביותר? מדוע מוצרי ג’ל אלוורה? ואיך אני יודע איזה מהם הוא הטוב ביותר? בואו לחקור את השאלות הללו ולגלות עוד על אלוורה. נסקור את היתרונות והחסרונות של מוצרי אלוורה, כמו גם את היתרונות שהם מביאים לבריאותנו. בחירת המוצר אלוורה טבעי הנכון הוא צעד קריטי מקבל את היתרונות ביותר מן הצמח הטבעי הזה.

איזה מוצר אלוורה הוא הטוב ביותר?

ג’ל אלוורה הוא טיפול נהדר בכוויות שמש. תכונותיו המקררות והמרגיעות הופכות אותו לתוספת נהדרת לחות כללית. ג’לי הצמחים שלו עמוס בויטמינים ונוגדי חמצון. זה גם מרגיע בליטות קטנות ומסייע להרגיע דלקת. אבל איזה מוצר אלוורה הוא הטוב ביותר? גלה עוד!

ג’ל אלוורה אורגני אקלאט נקצר ביד באוסטרליה. הוא מכיל 99.8% מיקרו-חומרים טבעיים. הנוסחה שלה בכבישה קרה מכילה ארבעה חומרים משמרים באיכות מזון. הוא מכיל גם ויטמין סי, המקדם ייצור קולגן. הוא מספק הגנה מפני קרינה אולטרה סגולה ומקדם חידוש תאים. זה יכול לשמש עבור גוף, שיער, ופנים טיפול.

שבעה מינרלים מותג אלוורה ג’ל הוא הטוב ביותר בשוק. הוא מכיל 98 אחוז מיץ עלי אלוורה טהור, תמציות אצות, חומצת לימון, אשלגן סורבט וחומצת לימון. הג’ל שלו אינו שומני ונספג במהירות. זה גם לא משאיר שום שאריות. בנוסף, שבעה מינרלים אלוורה ג’ל הוא בחירה טובה עבור אנשים מודאגים אלוורה. זה בטוח לשימוש במהלך הריון או הנקה והוא מתאים לעור רגיש.

ג 'ל אלוורה עלים ירוקים הוא ג' ל איכותי התואם לסוגי עור מועדים לאקנה. ג’ל האלוורה האורגני שלו טהור ב -99 אחוז, והוא סונן בפחם כדי להבטיח כי חומרי המזון שלו יועברו. זה לא שמנוני ומהיר קליטה, ויכול להקל על אקנה, חתכים, ופריחות. זה יכול גם להגביר את הספיגה של ויטמינים אחרים ועשבי תיבול בוטניים.

מדוע להשתמש במוצרי אלוורה טבעיים?

למרות שאין הרבה מחקר על יעילותה של אלוורה כקרם לחות לעור, אנשים רבים משתמשים בו בגלל תכונותיו המרגיעות. ג’ל אלוורה ניתן למצוא במוצרים מסוימים. ג’ל זה משמש לעתים קרובות לטיפול בעור. הג’ל יכול לעזור להפחית את האדמומיות ואת עקצוץ, והוא יכול גם לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה כתמים כהים. ניתן להשתמש באלוורה בניקוי פנים להסרת לכלוך והצטברות, כמו גם לכלוך וזיהום.

יהיה עליך לחתוך עלה אלוורה ולגרוף את הג’ל בעזרת כף. יש להימנע משמרים ומרכיבים אחרים המכילים פורמלדהיד. הם עלולים אפילו לגרום לרעילות. אלכוהול הוא גם חומר משמר אך הוא אינו ניתן לשתייה. עלים טריים יכול להיות המקור הטוב ביותר של אלוורה, אבל עדיף לא להשתמש בו לפני שהוא איבד את כוחו.

ניתן למרוח אלוורה על הקרקפת כאפטרשייב. אלוורה מעניקה לחות לעור ונלחמת בחיידקים ופטריות. שמפו אלוורה הוא בחירה פופולרית, אך אתה יכול להכין בעצמך ללא כימיקלים. ניתן גם להקפיא ג’ל אלוורה ליישומים מקומיים. זוהי דרך מצוינת לעור שלך להיראות קורן.

איך בוחרים מוצרי אלוורה טבעיים

ישנם מוצרי עור רבים בשוק, אך כיצד תוכלו לדעת אם מדובר במוצרים מבוססי אלוורה? המרכיב העיקרי של אלוורה הוא אלוורה. זה באופן טבעי צבע זהוב בהיר. כדאי להימנע משימוש במוצרי אלוורה המכילים צבעים מלאכותיים. אם אינך בטוח כיצד לזהות אם מוצר מכיל אלוורה, חשוב להתייעץ עם תווית המוצר כדי לברר פרטים נוספים על הרכבו.

ג’ל אלוורה מקומי מיועד ליישום על העור. הוא צמיג, והוא עשוי להכיל בועות קטנות. מוצרים אלה עשויים שלא להכיל 100% אלוורה טהורה. הקפד לקרוא את התווית בזהירות. הם צריכים גם לא מכילים שמן מינרלי, ניחוח, או אלכוהול. ג’ל אלוורה צריך להיות 92 אחוז טהור. ג’ל אלוורה הוא בחירה מצוינת עבור הצטלקות מאקנה והוא מתאים הן לשיער והן לעור.

ג’ל אלוורה נשמר עם שימורים. כימיקלים אלה גורמים לאלוורה לאבד את עוצמתה. חומרים משמרים מסוימים המשמשים במוצרי אלוורה משחררים פורמלדהיד. אחרים כוללים טטרסודיום אדטה, שעלול לגרום לחדירה כימית. לבסוף, אם תוכלו למצוא מוצר שעשוי מאלוורה טהורה, הוא יכיל רק את זה.

לפרטים נוספים על מוצרי אלוורה: www.justaloe.co.il/