מה לדעת על תכשיטי כסף?

תכשיטי כסף

למרות שהמונח" כסף "משמש לעתים קרובות כמתאר צבע לאופנה ועיצוב, ישנם כמה הבדלים בין תכשיטים שנמכרים כ" כסף " וזה לא. זה חיוני כי תכשיטים להיות מאושר כמו איכות סטנדרטית. ללא ייעוד זה, אין זה סביר כי המוצר יהיה באיכות גבוהה. כאשר החלל מאפשר, יצרני תכשיטים ואמנים חותמת חתיכות עם תוויות איכות. כך גם לגבי מוצרים מוגמרים. ישנן וריאציות רבות בין תכשיטי זהב וכסף.

מה זה תכשיטי כסף?

אם אתה תוהה ," מה זה תכשיטי כסף?"אז הגעת למקום הנכון! תכשיטי כסף הם מתכת יקרת ערך שיש לה יתרונות רבים. זה הוא רך וגמיש כך זה הוא בחירה מצוינת עבור תכשיטי שיימשך שנים רבות. אבל איך מנקים תכשיטי כסף? ישנן שיטות רבות לניקוי כסף. השיטה הטובה ביותר היא להשתמש במי סבון. אתה צריך סבון ללא פוספטים כדי לנקות תכשיטי כסף. לאחר מכן יש להשרות מטלית רכה בתערובת הסבון והמים. לבסוף, להבריק את התכשיטים.

אחד היתרונות של תכשיטי כסף הוא היכולת שלה לא לגרום לגירוי בעור. חשוף זיעה, זהב או מתכות אחרות יכול לגרום לגירוי. הם יכולים גם לגרום לזיהומים בעור ואלרגיות. מסיבות אלה, אתה צריך לבחור תכשיטי כסף על זהב. נשים נוטות יותר לענוד תכשיטי כסף מאשר זהב, ולכן מומלץ להימנע מללבוש תכשיטי זהב. ישנן אפשרויות רבות לתכשיטי כסף, ותוכלו למצוא אותם בכל טווח מחירים, החל במחיר סביר ועד יוקרתי.

השוק העולמי לתכשיטי כסף הוא עצום. הדוח בוחן שווקים בצפון אמריקה, אירופה, אסיה-פסיפיק, דרום אמריקה, המזרח התיכון ואפריקה. הוא כולל גם ייצור, כמו גם צריכה, ומכסה את כל הסוגים והסגנונות העיקריים של תכשיטי כסף. ניתוח חמשת הכוחות של פורטר יכול לעזור לך לזהות את השווקים הצומחים ביותר ולקבוע את גודל השוק. אתה יכול גם להשתמש במודל חמישה כוח כדי למצוא את תכשיטי כסף מושלם בשבילך.

מה עושה תכשיטי כסף נהדר?

האם תהית אי פעם "מה עושה תכשיטי כסף כל כך טוב?"התשובה היא כנראה רבים. זה בטוח לשימוש בתכשיטים ויש לו יתרונות בריאותיים רבים. רבים מהיתרונות הללו הוכחו כנכונים, אך ישנם מעטים שאינם. המתכת עלולה לגרום לגירוי בעור או לשינוי צבע. אנשים האלרגיים לכסף עשויים להבחין בעור מתקלף, קשקשי או אדום לאחר לבישתו.

אתה יכול למנוע להכתים מכסף תכשיטי על ידי ליטוש זה עם מטלית רכה. אתה יכול להשתמש בכל בד שאינו שוחק אך עדיף להשתמש בבד כסף. לחלופין, תוכלו להשתמש במשחת שיניים לילדים. משחת שיניים זו אינה מכילה מיקרו-גבישים, העלולים לשרוט את התכשיטים שלך. כדי להימנע משריטת תכשיטי הכסף שלך, השתמש במשחת שיניים המיועדת לשיניים רגישות.

תכשיט כסף לאישה זו בחירה מצוינת בין אם אתם מחפשים להצהיר או להקל על החרדה. כסף הוא מתכת רכה, ותכשיטים העשויים ממנו יאבדו את צורתם אם הם נלבשים לאורך זמן. כסף טהור עשוי להיות יקר ביותר, אבל זה גם אחד עמיד לפחות. תכשיטנים לעיתים קרובות מחזקים את תכשיטי הכסף שלהם על ידי הוספת סגסוגת על בסיס כסף. תכשיטים בציפוי כסף נראים כמו תכשיטים יקרים והם נוחים וקלים להכנה. אין לו עמידות כמו כסף סטרלינג.

כיצד אוכל לבחור תכשיטי כסף?

חשוב לשקול את מד בעת בחירת תכשיטי כסף. אמנם מדובר בהחלטה פרטנית, אך יש מד סטנדרטי לסוגים מסוימים. עמודי עגיל וחוטים הם, למשל. למרות שמד העגילים או התליון הוא סובייקטיבי, מומלץ לדעת את מד טבעת העגיל או סיכת העגיל. בעוד שאנשים מסוימים מעדיפים מדדים קטנים או גדולים יותר, זה לא תמיד הכרחי.

סתימות כסף: למרות שסוג כסף זה מכיל יותר מסטרלינג רגיל, יש לו עלות מכירה חוזרת נמוכה יותר. תכשיטי כסף מלאים היו נפוצים יותר במהלך 1980, כאשר מחירי סטרלינג היו גבוהים. שאל את התכשיטן שלך לגבי אחוז הכסף ביצירה מסוימת לפני שאתה קונה אותו. עדיף לבחור חנות תכשיטים שמוכרת חתיכות מלאות כסף מכיוון שיש סיכוי גבוה יותר לשמור על ערכן.

לכסף יתרונות בריאותיים: בנוסף למראה נהדר, לכסף יתרונות רבים לגופנו. כסף יש תכונות מיקרוביאלית ופטריות משמעותיות, אשר עשוי לסייע במניעת זיהומים. זה יכול גם לקדם ריפוי פצעים ולווסת חום פנימי. אנשים רבים עונדים תכשיטי כסף ומדווחים על תחושה אנרגטית יותר. מאפיינים אלה יכולים לעזור לקזז הפרעות חשמליות בחוץ ולשמור על סביבה נקייה ובריאה. שים לב שאתה עלול להיות אלרגי לכסף.