מה כדאי לדעת על ציוד לפיצרייה

ציוד לפיצריות

ציוד לפיצריות הוא הציוד המשמש לייצור פיצות. אם אתם מתכננים לפתוח מסעדה פיצה, אתה צריך את הציוד הדרוש. יש כמה טעויות שכדאי להימנע מהן בעת רכישת ציוד. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון: אילו סוגים של ציוד לפיצרייה זמינים, מה היתרונות שלהם ואיך נמנעים מהם.

איזה ציוד משמש להכנת פיצות?

אם אתה מקים פיצריה משלך, תרצה להשקיע בציוד איכותי. מכשירים אלה צריכים להיות עמידים ולעמוד בדרישות הייחודיות של התפריט והתפעול שלך. פריטים מסוימים הם יקרים, אבל אתה יכול לחסוך כסף על ידי רכישת אותם בשימוש. אתה צריך גם לשקול את העלות של תחזוקה וחלקי חילוף.

הציוד הראשון הדרוש להכנת פיצות הוא מקפיא או מקרר. ציוד זה הוא בחירה מצוינת עבור פיצריות גדולות יותר. הם יש קל להתאים חוט מדפי, אשר מסייע לשמור על שלך פיצות טרי. הם כוללים גם דלתות זכוכית, שיכולות לשפר את נראות המוצר ולהקל על הסחורה. עבור פעולה קטנה יותר, אתה יכול לבחור עבור יחידות הליכה טרומיים. יחידות אלה נועדו לענות על הצרכים של פיצריות לבוא בגדלים להגדיר.

יצרני פיצה משתמשים גם במחיצות בצק כדי לחלק את הבצק למנות שוות. הם משתמשים גם בסדיני בצק ובמעגלי בצק, המשמשים לעיצוב הבצק לפיצות שונות. כלים אלה הם לרוב אוטומטיים, ומאפשרים להם ליצור משטח חיצוני אחיד ולמנוע בריחת גז בזמן בישול הפיצות.

מלבד תנור פיצה, ציוד חיוני אחר המשמש לייצור פיצה כולל לוחות עץ, מצקות, חותכי בצק ומסכי פיצה. כלים אלה מסייעים ביצירת הקרום המושלם. בנוסף, תוכלו לרכוש נייר שעווה או קלף בכדי לשמור על אזור הבישול נקי והיגייני. אתה יכול גם להשקיע בסולם מנות דיגיטלי, המסייע בקביעת המנות המתאימות לפיצות שלך.

טעויות שיש להימנע מהן בעת רכישת ציוד לפיצרייה

ישנן החלטות חשובות רבות שצריך לקבל בעת פתיחת מסעדת פיצה, ואחת הטעויות הגדולות ביותר שבעלי עסקים חדשים עושים היא בחירת הציוד הלא נכון. התנור הנכון הוא חיוני כדי לשרת את הצרכים של לקוחות עסוקים. זה צריך להיות גדול מספיק כדי להתאים את ההזמנות הגדולות, אבל קטן מספיק כדי להתאים בנוחות במטבח.

אבן פיצה צריכה להתאים בצורה מושלמת לתנור שלך, והיא חייבת להיות עמידה וקלה לניקוי. קליפת פיצה מפלדה עדיפה על עץ, והיא לא תעשן. פיצקראפט מוכרת קליפות פלדה, ותוכלו לקנות אותן באמזון. אבל, אם אינך יכול להרשות לעצמך את פלדת האפייה, אתה יכול ללכת על קליפת עץ, שתהיה זולה יותר.

מהם היתרונות של ציוד טוב לפיצרייה?

ציוד לפיצרייה טוב יכול לשפר את הרווחים שלך ולהגביר את המוניטין שלך. הטמפרטורה הנכונה, הבצק המסתובב והתנור הם המפתח להצלחת העסק שלך. אתה יכול גם להשקיע במעבד מזון, וזה נהדר להכנת מרקים בשר טחון. אחסון נכון חיוני גם כדי לשמור על הציוד והמרכיבים שלך מאורגנים.

סדין בצק יכול לעזור לך לעשות עובי אחיד עבור כל הפיצות שלך, חוסך לך כסף וזמן במטבח. בנוסף, ציוד זה יעזור לכם לאחסן את הבצק כראוי, ולהבטיח שהבצק יתפח כראוי. זהו יתרון גדול מכיוון שהוא משחרר את שטח המטבח שלך להתמקד ביצירת הפיצות שלך.

יתרון גדול נוסף של תנור פיצה טוב הוא שזה ייתן לך קרום פריך. זה גם שימושי יש בלנדר טוב כדי ליצור רוטב משלך. חלק מהדגמים קלים וניידים, וישתלבו במטבח שלכם ללא בעיה. רוב הדגמים ניתן לרכוש תחת $ 499 ודורשים אפס תחזוקה.