מה הן דלתות פנים נגד מים? ‏

דלת פנים

דלת פנים נגד מים עשויה משילוב של עץ וחומרי פולימר. לדוגמה, הוא עשוי מ-PVC (פוליוויניל כלוריד), מה שנותן לו ציפוי נוסף של תכונות חסין מים. דלתות אלה יכולות לעמוד בפני מגוון רחב של תנאי מזג אוויר, מגשם עד שלג. הם גם קלים יחסית להתקנה. יתר על כן, הם עמידים בפני חרקים וטרמיטים, והם הרבה יותר זולים מדלתות מסגרת עץ.

דלתות פנים נגד מים מגיעות בסגנונות ועיצובים רבים, וזמינות במגוון חומרים. רוב סוגי הדלתות העמידות למים הם קלים, עמידים, היגייניים ואנטי-בקטריאליים. יש להם גם מראה יפה. שלא כמו חפצי עץ, דלתות אלה אינן חסינות למים. אטום המים שלהם תלוי בליבת פולימר ושכבה של ציפוי עמיד למים. יש מודלים שאפילו מובטחים ל-25 שנה.

דלתות פנים נגד מים הן בחירה טובה עבור שירותים ומטבחים. עשוי מ-PVC ברמה גבוהה וקמח עץ טבעי, דלתות פנים נגד מים אינן סופגות לחות ואינן שורטות. מכיוון שהדלתות האלה עשויות מחתיכה אחת של בנייה, הן עמידות ונמשכות עשרות שנים. והם לא דליקים. אתה יכול להרגיש בטוח שהם יחזיקו מעמד שנים רבות. הם בחירה מצוינת לשירותים או דלתות מטבח.

היתרונות של דלתות פנים נגד מים:

לדלתות אלו יש גם רמה היגיינית גבוהה יותר מזו של עמיתיהן. הם יכולים להתנגד לכלור וקיטור, מכיוון שהם לא דליקים והם עמידים למים. הם גם מאוד עמידים, עם תוחלת חיים של עד 50 שנה. המפתח הוא לבחור את האחד המתאים לבית שלך. אתה לא רוצה לסכן את הביטחון של המשפחה שלך. הדלת הנכונה יכולה לעשות את כל ההבדל. ואתה יכול להרגיש בטוח בידיעה שזה לא הולך לספוג מים.

כבונוס, דלתות חסינות למים היגייניות יותר מדלתות פנים אחרות. הם בחירה טובה אם יש לך הרבה לחות או מודאגים מבריאות משפחתך. לדלתות אלה יש משטח חלק והן עמידות בפני מים. החלק הטוב ביותר הוא שהם לא דליקים ומסוגלים לעמוד בטמפרטורות קיצוניות. אם הבית שלך נוטה לדליפות, אתה יכול בקלות לשנות את עמידות המים של הדלת.

יתרונות נוספים של דלתות פנים נגד מים כוללים את תכונותיהם ההיגייניות. דלתות אלה אינן מושפעות מהלחות וקל יותר לשמור עליהן. מלבד היותו עמיד יותר, דלתות אלה קלות משקל והן אידיאליות לדלתות פנים. יתרה מזו, דלתות אלה היגייניות ואינן מתות עם הזמן. יתרון נוסף של דלתות אלה הוא מחירן. הדלתות האלה הרבה יותר זולות ממקביליהן ומגיעות במגוון רחב של סגנונות.

בניגוד לסוגים אחרים של דלתות פנים, דלתות חסינות למים הן יותר היגייניות. דלתות אלה עשויות מחומר מקושט אחד שאינו סופג לחות. הם גם מתנגדים לשריטות ושריטות והם עמידים. הדלתות האלה גם יקרות יותר ממקביליהם. עם זאת, יש יתרונות בשימוש בדלתות אלה. אתה יכול לחסוך כסף על ידי קניית אותם בכמויות גדולות. העמידות של דלתות אלה היא אחד המאפיינים החשובים ביותר של דלתות אלה.

בנוסף להיותם עמידים, דלתות פנים נגד מים הן גם היגייניות. הם חופשיים מכלור, קיטור וכימיקלים אחרים, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור חדרי אמבטיה וסביבות לחות אחרות. לא רק שהדלתות האלה נראות נהדר, הם גם מתנגדים לכתמים. בהשוואה לסוגים אחרים של דלתות פנים, דלתות אלה עמידה יותר והיגיינית. הם אידיאליים לשימוש בהגדרות תעשייתיות וגם בשירותים.

בעוד פלדה ודלתות למינציה יקרות יותר, דלתות חסינות למים הן יותר היגייניות. דלתות אלו הן אופציה מצוינת עבור אנשים המודאגים מעובש וחיידקים בביתם. הם לא דליקים ולא סופגים מים. מכיוון שהם עשויים מחתיכה אחת של חומר מעוצב, דלתות אלה הן אסתטיות נעימות. הם גם יותר פונקציונליים מדלתות רגילות. בחירת אחד עמיד למים היא האפשרות הטובה ביותר לבית שלך.