מהם היתרונות במתן מתנות לעובדים?

govaad.com, מתנות לעובדים

מתנות ממותגות הן דרך יעילה להפגין הערכה לעובדים להשגת יעדים או לחגוג שירות ארוך, או לתת מתנות ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים.

הכירו את הנמענים שלכם לפני שתבחרו מתנה ארגונית מתאימה עבורם. אסימון מוערך יחזק את הקשרים בינך לבינם.

למה לתת מתנות עם לוגו או תמונה לעובדים?

מתנות ארגוניות הן דרך יעילה להראות את הערכתנו ולהודות לעובדים. אמנם מתנות עשויות להינתן באופן מסורתי באירועים מיוחדים כמו חג המולד וימי הולדת, אך אתה יכול להשתמש באסימוני תודה אלה כל השנה כדי להביע את תודתנו על עבודתם הקשה.

ישנן מתנות ארגוניות שונות שאתה יכול לתת לצוות שלך, ובחירת המתאימה לעסק שלך היא בעלת חשיבות עליונה. בחירת מתנה תלויה בגורמים שונים, כולל האישיות של כל אדם ואת המיקום בחברה-למשל אם הם עובדים מרחוק חשוב כי המתנות שלהם יכול לעזור להם בזמן מחוץ למשרד.

תן מתנה שתהפוך את עבודתם לפשוטה או נעימה יותר, כמו תיק גב ממותג המאפשר לעובדים לשאת ציוד עבודה בזמן שהם בחוץ או זוג אוזניות המסננות רעשי רקע בעבודה מהבית או מהמשרד.

בחירה פופולרית נוספת היא בד מותאם אישית + תיק עור, אותו תוכלו להתאים אישית עם הלוגו שלכם לשימוש יומיומי ואשר יקדם את העסק שלכם בכל פעם שהוא משמש.

לקבלת מתנה מיוחדת נוספת לתת לעובדים, שקול לשלוח מתנות קידום מכירות עשוי אביזרי עור מלא תבואה כמו תגי מזוודות או מקרים כרטיס ביקור כמו מתנות קידום מכירות. זה יגרום למותג שלך להתבלט בקרב המתחרים תוך מתן לעובדים משהו פרקטי אך מפואר שהם ישמרו במשך שנים.

מתנות קידום מכירות יכול לעזור לבנות זיהוי המותג עבור כל חברה, שהוא היבט מכריע של שיווק עסקי מוצלח. מחקרים מראים כי 57% מהאנשים שבבעלותם פריטים מותאמים אישית זוכרים את שמך בכל פעם שהם משתמשים בפריט שקיבלו ממך.

מציאת מתנות ארגוניות שיביאו למקבל אושר היא דרך מצוינת להראות את הערכתך, אך הקפד לא להגזים ובסופו של דבר לשים את הלוגו של המותג שלך על משהו לא רלוונטי לנמענים.

האם אפשר לתת מתנות עם הודעה אישית לעובד?

התאמה אישית של מתנות ארגוניות לעובדים יכולה לחזק קשרים ארגוניים, להחדיר נאמנות ולהראות את הערכתנו. מתנות צריך להתאים בתוך התרבות של הנמען שלהם, כמו גם של החברה שהם באים.

מתנות עם מסר יכולות להיות דרך אידיאלית להפגין את הערכתך לעובדים. עיצוב פריטים מותאמים אישית ממותגים עם הלוגו שלך ואת המסר יכול להעביר את הרגש הזה תוך ביצוע העובדים להרגיש מוערך.

לא משנה את האירוע או את הסיבה, מתנות אלה בטוחים לרצות את העובדים שלך יהיה ללא ספק להביא שמחה. דוגמאות של רעיונות למתנות ארגוניים פופולריים כגון ספלי קפה מותאמים אישית ומחברות שהעובדים ישתמשו ויעריכו יעשו תוספות נהדרות.

מוצרי קידום מכירות פופולריים כוללים בקבוקי משקה ממותגים או תרמילים פרימיום הנושאים את שם החברה שלך. שני הפריטים יכולים להיות מעשיים מאוד תוך התאמה אישית בקלות; בנוסף הם עושים מתנות עובד אידיאלי! רכישת אותם בכמויות גדולות חוסך זמן וכסף!

מוצר ממותג פופולרי נוסף הוא עטים חרוטים הנושאים את שם החברה או הלוגו שלך, מושלמים למתן עובדים כמתנות לעובדים. עטים הם פריטים מעשיים מאוד אשר ניתן להשתמש בהם כדי לרשום הערות, לכתוב תזכירים או רעיונות סקיצה הקשורים לעבודה – הם עושים מחווה מעשית! יתר על כן, ניתן להתאים אישית עטים אלה גם עם פרטי החברה או פשוט לכלול הודעת תודה קצרה מההנהלה.

מתנות ממותגות הן אידיאליות מכיוון שהן ניתנות לזיהוי בקלות לנמענים וימשיכו להזכיר להם את החברה שלך. מחקרים הראו כי לקוחות נוטים יותר לזכור מותגים כאשר הם רואים מוצרים אלה לעתים קרובות.

מתנות ממותגות אחרות שניתן להתאים אישית בקלות כוללות צנצנת מלאה בהערות טובות. הערות אלה לעשות דרך קלה ומתחשבת לשלוח מישהו מיוחד פתק אישי; מושלם כמו רומנטי, למרחקים ארוכים, אהדה ומסרים תומכים! אתה יכול גם לשלוח מילות השראה של תמיכה בקרב עמיתים לעבודה או חברים!

אילו מתנות כדאי לתת לעובדים?

מתנות מותאמות אישית הן דרך יעילה להראות לעובדים שלך עד כמה אתה מעריך אותם. מתנה עם נושא-תגיד משהו שקשור לבישול-תעשה מחווה מתחשבת במיוחד; אולי סט סכיני שף בהתאמה אישית יהווה מתנה מצוינת!

עוד רעיון ייחודי עבור הענקת מתנות הוא הצגת סלסלות מתנה נושאים. מלא את שלך בכל דבר, החל מפינוקים מתוקים ועד תכשיטים; הנמען שלהם בהחלט ירגיש מיוחד לקבל אותו ויחייך כשראה את תוכנו!

כרטיסי רישום מותאמים אישית הופכים מתנה מצוינת לעובדים. לא משנה איזה עיצוב או סגנון תבחר, העובדים יזכרו את ההתחשבות שלך בכל פעם שהם רואים אחד! כרטיס המכיל את ראשי התיבות של העובד שלהם תמיד יחזיר זיכרונות נעימים של קבלת מחווה מתחשבת כזו.

לקבלת הודעה אישית נוספת, שקול לתת מתנה ממותגת עם לוגו החברה שלך. בעוד הסקר שלנו הראה כי מתנות כאלה היו פחות בלתי נשכח מאשר פריטים שאינם לוגו, אתה עדיין יכול לעשות הצהרה משפיעה בעת מתן אחד מותאם במיוחד להעדפות של כל נמען.

תמונה מעולה מתנה שמציעה שלך צוות תמונה עושה חברה מצוינת-רחב הווה על כל אירוע מיוחד. הדפסי תמונות מתכת שטוחים או מעוקלים מציעים בהירות תמונה מרשימה כדי לאפשר לצוות שלך להציג את תמונת המצב הטובה ביותר שלו במזכרת אטרקטיבית במקום העבודה.

ספרי שנה מותאמים אישית הם דרך מצוינת לכל משרד עם תרבות ארגונית יוצאת דופן ורוח צוות להנציח אירועים חשובים, כמו כנסים או מסיבות חברה. יתר על כן, שנתון עסקים לעשות מתנות גדולות עבור עובדים חדשים להתיישב לתוך עבודתם כפי שהם להתיישב לתוך התפקידים שלהם – אתה יכול אפילו לקבל אותם אלבום תמונות צוות מותאם אישית כמו מזכרת מתמשכת עבור העובדים ובני משפחותיהם!

מהי החשיבות במתן מתנות לעובדים?

כשמדובר במתן מתנות לעובדים, האידיאליים צריכים לענות על תחומי העניין, הצרכים והתקציב שלהם. אם אתה צריך קצת השראה על מה לתת, נסה לשאול על המוצרים או התחביבים האהובים עליהם; אולי קריאה היא התשוקה שלהם ותוכל להשיג להם קינדל לקריאה קלה תוך כדי תנועה? או אם מוצרים לבית הם הדבר שלהם ואז לתת כמה תחתיות או ספלים מהרשימה שלהם כמתנות מותאמות אישית!

מתנה ממותגת יוצאת דופן באמת משלבת את לוגו החברה שלך ואת המסר עם משהו שימושי, כמו מקרה הטלפון החכם. אחת הדרכים להשיג מטרה זו היא לבחור מוצר קטן וייחודי שעשוי להיות מנוצל על ידי העובדים ועדיין לוודא שניתן לראות בבירור את לוגו החברה-למשל על ידי הוספת משהו נוסף כמו טבעת מהנה או קופסת מתנה מלאה בפינוקים מיוחדים בפנים!