מדוע דלפקי קבלה הוא חובה

דלפק קבלה

בין אם אתה מקים משרד, עסק, או בית, אזור קבלת הפנים הוא חלק חשוב של העסק. זה חייב להיות מקום לשבת ולהיות מסוגל להכיל ציוד אלקטרוני. זה צריך להיות גדול מספיק כדי להתאים את כל הניירת שלך, אבל קטן מספיק לפקידת הקבלה שלך להיות גלוי ונוח. שולחן הקבלה שלך צריך גם להיות גדול מספיק כדי להכיל כיסא גלגלים, אם צריך. העיצוב של אזור הקבלה שלך צריך גם לקחת בחשבון את הסגנון של החדר שבו הוא יהיה ממוקם.

תלוי במרחב שלכם, דלפקי קבלה יכולים להיות מובנים או חופשיים. במקרה של חללים מובנים, נדרשת בעיטת בוהן. זהו חלל המשתרע 8 אינץ 'אנכית מהרצפה המוגמרת. מקום זה מספק מקום סגור לרגלי המבקר ולרגלי כיסא הגלגלים. בעיטת בוהן מאפשרת למבקר להתקרב לדלפק הקבלה מבלי לגרום למתח.

שולחן קבלה הוא חלק חיוני מכל עסק. היא יכולה לגרום לעובדים להיות מועילים יותר ולשמח את המבקרים. לא רק שקבלת פנים יפה נראית כמו לקוחות חדשים רצויים, אלא גם עוזרת לשמח את העובדים. הוא גם יכול להפוך את מקום העבודה לנעים ונוח מבחינה אסתטית. זה ייתן למבקרים רושם ראשוני טוב יותר של העסק שלך, אז זה קריטי שהעובדים שלך מתקבלים בברכה כשהם מגיעים. השולחן הימני חיוני ליצירת האווירה הנכונה.

הוספת דלפקי קבלה היא חלק חיוני בעיצוב משרדי מוצלח. הוא מספק מקום עבודה נהדר ויכול לחסוך לעובדים זמן. לא רק שזה מושך, אלא גם יקל על הלקוחות למצוא את המידע הנכון. היא גם יכולה לקדם את הסביבה, כאשר הצרכנים יותר ויותר מוכנים להוציא יותר על מוצרים ושירותים ירוקים. לדוגמה, דסק הקבלה של קונטור הוא בעל מודעות סביבתית ומציג את זה ע "י האבן המורמת שלו.

דלפקי קבלה חיוניים לרושם ראשוני של העסק שלך:

המראה של שולחן קבלה חיוני לחברה שלך. זה יכול לתת רושם ראשוני נהדר ללקוחות. עם זאת, אתה צריך להבטיח שזה יחסי לאזור הקבלה שלך. אם יש לך מקום קטן, אתה צריך לבחור שולחן קטן. אחרת, שולחן קבלת פנים גדול צריך לשמש למטרת שירות לקוחות. אתה צריך גם לוודא כי דלפק הקבלה הוא פונקציונלי.

חוץ מלשמש כמקום ללקוחות, שולחן הקבלה חיוני גם לעסק. זהו חלק חיוני בעסק משום שהוא משמש כמקום לקבלת לקוחות. יש שולחן קבלה במשרד שלך יכול להגדיל את העסק שלך על ידי מאפשר מבקרים להתקרב אליך. בנוסף, הוא גם יכול לשפר את התדמית שלך כמקצוען. נוכחותו יכולה לשפר את תדמית העסק שלך.

אזור הקבלה צריך להיות מעוצב היטב ומושך. לדלפק הקבלה צריכה להיות הופעה מקבלת פנים. שולחן הקבלה צריך להיות פונקציונלי ככל האפשר. זה חייב להיות מקום כדי להכיל את כל הצוות. זה גם צריך להיות מקום לפקידת הקבלה לנוע, כך זה צריך להיות מרווח וקל לגישה. אזור קליטה מושך הוא גם היבט חשוב בעסק שלך. כנקודת המגע הראשונה, זו נקודת המגע הראשונה עם לקוחות.

חשוב לבחור בדלפק הנכון לאזור הקבלה שלך. אתה יכול להשתמש בחומרים וסגנונות שונים בהתאם לתקציב שלך. אפשר גם להשתמש בשולחן קפה, שיהפוך את אזור ההמתנה ליותר נוח וקהילתי. אפשר גם למקם צמחים ירוקים ופרחים בחדר ההמתנה. שולחן קבלה עם שולחן קפה יגרום לזה להרגיש יותר מזמין. שולחן קבלה עם שולחן קפה הוא חובה למשרד שלך.

אזור הקבלה שלך הוא חלק חיוני של העסק שלך. שולחן הקבלה שלך צריך להיות אטרקטיבי ופונקציונלי. זה גם אמור לשקף את חזון החברה שלך. יש דלפק קבלת פנים במשרד שלך הוא חלק חיוני של העסק. זוהי נקודת מוקד לכל האזור. זהו גם המקום הראשון למבקרים. לכן, זה צריך להיות מושך. זה גם צריך להשתלב עם העיצוב הכללי של המשרד שלך.