יתרונותיו של טויוטה היילנדר

הדור השני של טויוטה היילנדר קיבל מנוע V6 חדש, גלגלים בצבע ברונזה 18 אינץ 'ועיצוב חדש. קיצוץ ה-LE זכה לתכונות סטנדרטיות יותר ולהמראה עוצמתית, בעוד חיתוכי ה-Limited ו-Platinum הוסיפו גג ירח פנורמי וחיממו את מושבי הקפטן של השורה השנייה. קיצוץ פלטינה מוגבל קיבל מומנט-vectoring כל מערכת הנעה גלגל ו הפוך למעלה חלון הדרגה אחורית. לדגמי פלטינה ו-XLE יש מערכת הנעה כל-גלגלית מתקדמת שיכולה לכוון את הכוח בין הגלגלים האחוריים הימניים והשמאליים כדי לשפר את המתיחה.

לטויוטה היילנדר יש שלוש שורות ישיבה שיכולות להושיב עד שמונה אנשים. השורה השלישית צרה מאוד ויש לה מעט מאוד מקום לרגליים. עם זאת, בשתי השורות הראשונות יש שפע של מקום. כיסא הקפטן של השורה השנייה האופציונלי מציע תצוגה טובה יותר. שטח המטען הממוצע של הכיתה הוא 84.3 רגל מעוקב. לבקתה יש תנוחת נהיגה נוחה ושפע מקום לרגליים. דגמי Limited ופלטינה מגיעים עם מערכות ריפוי 8.0 אינץ '.

פנים הטויוטה היילנדר עמוס בנוחות. כיסאות הקפטן מהשורה הראשונה והשנייה מרופדים היטב, והמושבים בשורה השנייה מהדהדים בחוויה זו. התמיכה הרוחבית בשתי השורות מאוד נחמדה. למי שיש ילדים, מושבים קדמיים מחוממים זמינים בכל רמות הקיצוצים, והבסיס L עמוס בנוחיות. המאפיינים החיצוניים כוללים תצוגת מסך מגע, בקרת אקלים תלת-אזורי ופנסי LED.

בטיחות וטכנולוגיה הם חיוניים ברכב. איש הרמה מתחבר לכל המערכות הגדולות, כולל ניווט. טכנולוגיית השירותים המקושרים מאפשרת לנהג לעקוב אחר תכונות מסוימות של הרכב, כגון יעילות הדלק, תזכורות לתחזוקה ועוד. בנוסף, ה-Toyota Highlander מציע מגוון תכונות בטיחות, כולל צג כתם עיוור, קרניים גבוהות אוטומטי, וסיוע תמרור כביש.

יש שש רמות קצרות עבור טויוטה היילנדר, כולל היברידי. ה-L הוא הבסיסי ביותר, והוא מגיע סטנדרטי עם מספר נוחות. לקצץ L יש מסך אינפוזיה גדול בגודל 8 אינץ ', נקודת אינטרנט אלחוטי משולבת, אנדרואיד Auto, ואפל CarPlay ובקרת אקלים בשלושה אזורים. הקיצוצים היקרים ביותר הם ה-XLE וה-Platinum, שיש להם מושבים קדמיים מחוממים.

טויוטה היילנדר מציע 3 שורות של מקומות ישיבה. זוהי אפשרות טובה עבור רוב המשפחות. השורה השלישית קטנה יחסית, והשורה השנייה מרווחת יחסית. שטח המטען הוא ממוצע לרכב שטח בינוני, אבל הוא מרשים מאוד, עם קיבולת מטען מקסימלית של 84.3 מטרים מעוקבים. אם יש לך משפחה גדולה, טויוטה היילנדר הוא בחירה מצוינת. הפנים והחיצוני שלו הופכים אותו לבחירה מצוינת לכל סוג של משפחה.

להיילנדר יש פנים חלקלק וסגנוני עם מאפיינים רבים. למפלס ה-XSE יש מסך ריפוד בגודל 8.0 אינץ ', בעוד שהקטעים של הפלטינה ושל Limited מגיעים עם מערכת JBL אופציונלית. רמת הקיצוץ של XSE מצוידת במכל דלק 2.4 ליטר בלבד. גרסת ה-XLE זמינה גם עם מנוע V6 ו-V6. דגמי ה-XLE וה-LE מגיעים עם תמסורת אוטומטית בעלת 6 הילוכים. זו אפשרות נהדרת.

טויוטה היילנדר מגיע בשש רמות קצרות. עם זאת, לדגם ההיברידי יש רק רמה אחת. הבסיס הוא L, והוא טעון מותרות ונוחיות. הוא כולל נקודת אינטרנט אלחוטי חמה, כוח המראה, אורות ערפל LED, ומושבים קדמיים מחוממים. הרכב יכול לשאת בנוחות חמישה מבוגרים ושני ילדים, תלוי ברמת הקיצוצים. קיצוץ L מגיע סטנדרטי עם מסך מגע 8.8 אינץ 'ויציאת USB.

ה ”היילנדר” מצויד במספר רב של תכונות ההופכות את המכונית למקום בטוח ומהנה לחיות בו. מלבד ה-XLE, לטויוטה היילנדר יש מגוון גדול של תכונות, והוא יכול להיות רכב פנטסטי למשפחות לקחת על הכביש. גודלו הוא יתרון גדול למשפחות, והפנים נוח. הוא כולל פנים מפואר, עם מושבי עור מרופדים רחבים ומסך מגע באורך 12.3 אינץ '.

רכב השטח של טויוטה היילנדר לא מכוער, אבל הוא מתמזג היטב עם התנועה ולא בולט. איש הרמה הוא מכונית נהדרת למרות המראה הזוויתי שלה. הרכב זמין עם מספר אפשרויות. יש שפע של מאפיינים אחרים למשפחות, כולל המראה כוח, פנים עור, והגה מחומם. עם תכונותיו הרבות, רכב השטח מתוצרת טויוטה היה להיט בקרב צרכנים אמריקאים.

פרטים נוספים: https://toyota-a.co.il/new-cars/Highlander