טיפים לקניית מזרן

כשזה מגיע לקניית מזרן חדש, אחד הדברים החשובים ביותר לעשות הוא לנהל משא ומתן על המחיר. למרות שלשרשראות ומועדוני מחסן רבים יש מחירים קבועים, לעיתים קרובות ניתן להוריד את המחיר ב-50% במהלך המכירה. עם זאת, אתה צריך להיזהר לא לשלם יותר מדי עבור משלוח המזרן, אז זה רעיון טוב לבדוק את כל הפרטים לפני ביצוע הרכישה. עליך לוודא שתווית המזרן קובעת שהיא עשויה מ ”כל החומר החדש”.

ישנם סוגים רבים של מזרונים בשוק, כולל פונדקאות וסגנונות היברידיים. מזרנים אלה עשויים ממאות מעיינות פלדה מפותלים, והם מכוסים בתקתוק וריפוד לנוחות. יש חברות שמוכרות את הסגנונות האלה באינטרנט ושולחות אותם ישירות לצרכנים. אם אתם רוצים מזרן טבעי יותר, שקלו לקנות מזרן עשוי מסיבים טבעיים. המזרנים האלה יקרים יותר ולוקח יותר זמן להכין אותם.

מד הסלילים קובע את תקיפותו ותמיכתו של המזרן. ככל שהמד קטן יותר, כך הקפיץ סמיך יותר. למזרנים באיכות גבוהה יהיו סלילים בין 14 ל-15.5 אינץ 'במד. אלה יהיו גמישים תחת לחץ. סליל עם מד נמוך הוא נוקשה יותר. לקפיץ עבה יותר יש יותר שכבות והוא לא יתן תחת לחץ. מזרן באיכות גבוהה יותר צריך להיות לפחות מד אחד של חוט. מזרן באיכות נמוכה יותר צריך להיות שבע עד עשר.

מד הסלילים הוא מה שקובע כמה מוצק המזרן יהיה. הקפיץ יהיה עבה יותר אם הוא קטן יותר במד. במזרן באיכות גבוהה יותר יהיו סלילים של 14 או 15.5 מד. סליל של 12.5 מד או פחות ייתן תחת לחץ. קידוד הבד חשוב גם לשימור צורת המזרן. הוא גם יכול לחולל שינוי בתקיפות ובנוחות של המזרן. הסלילים הטובים ביותר יימשכו לפחות חמש שנים ויעזרו לך לישון טוב יותר.

חשוב לדעת את צפיפות הקצף במרכז המזרן. למרות שהקצף נועד לספק נוחות, חשוב גם לשקול את עמידותו. מזרן באיכות גבוהה צריך להיות מוצק ועמיד ולספק תמיכה. צפיפות שכבת הזיכרון חיונית. מזרן באיכות נמוכה לא יתמוך במשקל הגוף. עובי המזרן ישפיע על עמידותו. אם המזרן רך מדי, הוא לא יתמוך במשקלו של הרדום, מה שיגרום ליותר לחץ בגב.

כאשר בוחרים מזרן, חשוב לשקול את צפיפות הקצף. שינה נוחה דורשת ממך לנוע בחופשיות ולהתאים את חום גופך. מזרן סמיך לא יגרום לאי נוחות וישאיר אותך רגוע בלילה. זה גם צריך להיות עמיד במשך שנים רבות. תוחלת החיים של המזרן תלויה באופן הטיפול בו. אם זה לא מתוחזק כראוי, אתה צריך להחליף אותו בכל שנה.

צפיפות הקצף קובעת כמה חזקה היא תהיה. צפיפותו קובעת כמה תומך יהיה המזרן. המזרן יהיה יקר יותר אם יש לו צפיפות נמוכה יותר. לכן המזרנים מושפעים מצפיפות הקצף. הקצף צריך להיות צפוף יותר מהמנוחה, חשוב שתבחר מזרן איכותי. מזרן קצף רך וניתן לנשימה הוא הטוב ביותר עבור אלה עם גב נוקשה.

הגורם החשוב ביותר בעמידות של מזרן הוא מד. ככל שהסלילים עבים יותר, כך המזרן יהיה עמיד יותר. בדרך כלל, מזרן עם סליל 14 מד הוא מוצק, בעוד מזרן עם סליל 12.5 מד הוא עמיד יותר. צורת המזרן תישמר על ידי קידוד הבד או חיבורים בין הסלילים.

ישנם סוגים רבים של מזרנים. כל אחד בנוי בצורה שונה, ודירוג הקושיה ישתנה לפי סוג הגוף והמיקום. ישנם סוגים רבים של מזרנים. חשוב לדעת את ההבדלים לפני קבלת החלטה. ישנם סוגים רבים של קצף. אתה יכול לוודא שאתה בוחר את האחד הנכון לעצמך. המזרן הטוב ביותר הוא אחד שמתאים לך ולתקציב שלך.