אלו תכשיטים הכי מתאימים לאישה או לגבר?

בחירת השרשרת האידיאלית יכולה להפוך או לשבור את הסגנון שלך. זה אמור להדגיש את התכונות הטובות ביותר שלך, להתאים לצוואר שלך בצורה מושלמת ולמשוך תשומת לב לחלקים אחרים של הגוף שלך.

בבחירת אורך שרשרת, קחו בחשבון את גודל הצוואר, מבנה הגוף והגובה. למרות שקיימים אורכי שרשרת סטנדרטיים לנשים לבחירה, לצוואר של כל אישה יש מאפיינים ייחודיים.

כיצד לבחור עגילים?


נשים וגברים כאחד צריכים לדעת אילו עגילים נראים עליהם הכי טוב. עגילים יכולים להוסיף למשיכה האסתטית שלך תוך הפניית תשומת לב לתכונות מסוימות על הפנים שלך.

עגילים יכולים להוסיף כתם של צבע וכשרון לכל תלבושת. מכיוון שהם לרוב האביזר הראשון שאנשים מבחינים בך, ודא שהם נבחרים היטב ומסוגננים.

נשים רבות מעדיפות עגילים קטנים ועדינים לגברים; חתיכים הם אפשרות פופולרית נוספת מכיוון שהם מציעים עדינות ואלגנטיות.

עם זאת, עליך לזכור כי ענידת זוג עגילים גדולים או מגושמים עשויה להיראות לא מושכת ולמשוך את תשומת הלב לתנוכי האוזניים שלך, ולגרום לך להיראות מבוגרת יותר.

יש לך את בחירת הסגנונות שלך, כגון מוטות או ניטים. או צא לגמרי עם השתלשלות לאווירת רוקנ'רול.

אילו עגילים הכי מתאימים לך תלוי בצורת הפנים ובטעם האישי שלך. פנים עגולים או מאורכים נראים הכי טוב עם ניטים, בעוד שתכונות בצורת לב צריכות לבחור עגילי חישוק.

ודא שהעגילים שלך מתאימים לאביזרים אחרים, כגון שרשראות וצמידים. יתר על כן, שים לב לצבע ולמתכת של העגיל שלך; מתכות מסוימות עלולות לגרום לתגובות אלרגיות אצל אנשים מסוימים, לכן עדיף להתרחק מהן.

אלו צמידים כדאי לרכוש אצל מעצבת תכשיטים?


לסגנון נצחי שניתן ללבוש יום אחר יום, שום דבר לא מנצח את המשיכה הנצחית של צמיד יפהפה. לא רק שהוא נהדר להוספת כישרון נוסף לאנסמבל שלך, אלא שהוא גם מושלם לשמירה על דברים סתמיים בו זמנית.

אולי תופתעו לגלות כמה מעצבי תכשיטים מציעים צמידים בקולקציות שלהם. אם אתה רוצה להצהיר, החלקים העדינים האלה באמת יכולים לזרוח. מרצועות זהב דקיקים ושרשראות ריצוף ועד אבני חן נוצצות, האביזרים האלגנטיים הללו יוסיפו מגע אלגנטי לאנסמבל היומיומי שלך.

לדוגמה, אתה יכול לקנות את קולקציית Michael M עבור צמידי 14 קראט עדינים מזהב ורדרד וזהב צהוב עם דפוסים גיאומטריים פתוחים ויהלומים משובצים. או לקחת גישה אקזוטית יותר עם קולקציית Nocturnal Sophistication של Simon G המשלבת יהלומים לבנים, צהובים וורודים יחד עם שרשראות דקות של זהב 18 קראט.

תכשיטי מעצבים הם בדרך כלל באיכות מעולה, כלומר יחזיקו מעמד זמן רב. בנוסף, השקעה בתכשיטי מעצבים היא בחירה מצוינת אם אתה רוצה להרחיב את האוסף שלך.

אם אתה רוצה לחסוך כסף על תכשיטים, The RealReal מציעה פריטי מעצבים בבעלות מוקדמת במחירים סבירים. כל החלקים אושרו על ידי חברות דירוג של צד שלישי ועומדות בקריטריוני איכות מחמירים – כך שתדע שאתה מקבל עסקה מצוינת.

אבני חן בשיבוץ בתכשיטים


כשאנשים חושבים על "פנינה", הם בדרך כלל מדמיינים סלע קטן עם צבע או ניצוץ מרהיבים. עם זאת, עולם אבני החן מציע הרבה יותר מיהלומים, אבני אודם ואבני ספיר.

חלק מאבני החן נוצרות ממינרלים שנמצאים עמוק בתוך כדור הארץ, בעוד שאחרות הן חומרים אורגניים כמו פנינים וענבר – שניהם עם ציפוי טבעי המורכב מפולימרים המורכבים מחיי הצומח.

אבני חן נוצרות באופן טבעי, אך ניתן גם לשפר אותן באמצעות חום או טיפולים כימיים כדי לשפר את המשיכה החזותית שלהן. טיפולים אלו עשויים לגרום לאבנים להיראות תוססות או ברורות יותר.

לפעמים, זיהומים במבנה של אבן יכולים לשנות את המראה שלה. זיהומים אלו סופגים צבעים מסוימים תוך שהם משאירים גוונים אחרים ללא השפעה.

לדוגמה, בריל חסר צבע כשהוא טהור אך הופך לאמרגד כאשר מוסיפים זיהומים של כרום. זה יכול גם לקבל גוונים ורודים כאשר מנגן מחליף כרום.

לא משנה כמה צבעונית עשויה להיות אבן, אבני חן נדירות רבות נותרות מחוץ להישג ידם של רוב התכשיטנים. לעתים קרובות הסיבה לכך היא שאבני חן אלה ניתנות למקור רק ממכרות בודדים לאחר מיצוי המרבצים או שהפעולות הופסקו.

לפרטים נוספים : https://www.orit-jewelry.co.il/