איזה סוג של ציוד גלישה כדאי לקנות?

ציוד גלישה

איזה סוג של ציוד גלישה כדאי לרכוש? איך מוצאים את החנות הנכונה? אלה הן רק כמה מן השאלות נדון במאמר זה. נדון גם בבטיחות ובסוגים השונים של ציוד הגלישה. להלן החלקים החשובים ביותר בציוד גלישה. אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לקבל את החלטת הקנייה הנכונה.

איזה ציוד נדרש לגלישה?

בעוד גלשן הוא החלק החיוני ביותר של ציוד גלישה, ישנם אביזרים רבים אחרים שיכולים לשפר את חוויית הגלישה שלך. תיק לוח טוב יגן על הגלשן שלך מפני נזק כאשר הוא אינו בשימוש. להלן האביזרים המובילים שיהפכו את חווית הגלישה שלכם למהנה יותר. להלן האביזרים המובילים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת גלשן.

רצועות גלישה חיוניות לשמירה על בטיחות הלוח והחוף שלך. זה יגן על הלוח שלך מלהיות נזרק סביב בגלים גדולים, אשר יכול להיות מסוכן. רצועות קרסול מרופדות כפולות מומלצות. זה צריך להיות גם גמיש ועמיד. אתה יכול גם לקנות רצועות הכוללות ווים מתכווננים או רצועות סקוטש. רצועות חיוניות לגלישה מכיוון שהן מונעות מגולש לאבד את הלוח שלו בהתרסקות.

אם אתה הולך לגלוש בקור, אתה יכול גם לרכוש חליפת צלילה. תזדקק לאחד המכסה את כל גופך, כולל הרגליים והידיים. אתה גם צריך שומר ראש ורצועה. חליפת צלילה, החיונית לגלישה, היא השקעה נהדרת.

איך לקנות ציוד גלישה?

יתכן שאתה תוהה איזה ציוד לקנות לגולש מתחיל. בעוד הגלשן הוא החלק החשוב ביותר של ציוד, זה רחוק מלהיות היחיד. כדי להשלים את חוויית הגלישה שלך, תצטרך אביזרים. תיק לוח טוב יכול להגן על הלוח שלך גם כשאתה לא גולש. בנוסף לגלשן, תרצו להשקיע גם בדברים חיוניים אחרים, כולל חליפות צלילה, שומרי פריחה וסנפירים.

למתחילים, רצועה יש צורך להבטיח כי יש להם שליטה על לוחות שלהם, במיוחד כאשר לומדים לגלוש. רצועה שומרת על הלוח במקומו במהלך ניגוב ומגנה על חובבי החוף מפני פגיעה. רצועות בדרך כלל עולות בסביבות 30 דולר. הרצועה צריכה להיות באותו גודל כמו הלוח. רצועה ארוכה מדי או קצרה מדי תגרום לכלב להיאבק לעמוד. אתה יכול לנסות כמה סוגים של רצועות לפני שאתה קונה אחת.

פריט נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הרצועה. רצועה צריך להיות קשור סביב הרגל האחורית של הגולש כדי לשמור על הלוח תחת שליטה. זה יכול להיות עשוי מפלסטיק אלסטי, כך שהוא לא ישבר כשאתה נופל. הרצועה צריכה להיות שווה באורך לאורך הלוח שלך. עם זאת, גולשים פחות מנוסים עשויים להשתמש ברצועות קצרות יותר לגלים קטנים יותר. אתה יכול להקל על חווית הגלישה שלך עם אביזרים אחרים.

חנויות ציוד גלישה

בבחירת חנות גלישה, ישנם מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון. הראשון הוא תמהיל המוצרים. הגולשים מעוניינים ביותר בציוד ולכן החנות צריכה לשאת מגוון מותגים. חנויות שמוכרות הלבשה איכותית לגלישה צריכות להצטייד גם בבגדים ואביזרים לחובבי החוף. עם זאת, חנויות עם מחירים נמוכים יותר צריך מבחר מגוון יותר. לדוגמה, אם אתה מתכנן למכור חולצות, ייתכן שתרצה להצטייד בפריטים אחרים, כגון סקייטבורדים, נעלי חול ומגבות חוף.

חנות גלישה עשויה להיות לקוחות סחר בהתאם לתקציב שלך. הם עשויים להציע ללקוחות קבועים הנחות או אפילו ציוד בחינם. חנויות גלישה רבות מציעות ציוד בחינם ללקוחות מקומיים. סוף העונה הוא דבר נוסף לחשוב עליו. אתה יכול לקבל הרבה אם אתה השוו בחודשי הקיץ והחורף. חנויות גלישה רבות מציעות עד 50% הנחה על המניות שלהן.